NOWA FORMUŁA
Wypracowanie to klucz do sukcesu – możesz otrzymać za nie 35 punktów, co stanowi aż 58% całego wyniku oceny! To nie lada szansa, prawda?
Masz obawy przed maturą z polskiego?
To kompleksowy kurs video, w którym krok po kroku szczegółowo omawiam wszystkie zagadnienia związane z wypracowaniem na maturze w nowej formule (2023).
👉 Pokazuję, jak napisać ciekawy wstęp, poprawną tezę i zakończenie pełne refleksji.
👉 Przypominam najważniejsze motywy z lektur obowiązkowych i dopasowane do nich konteksty.
👉 Udowadniam, że napisanie wnikliwego argumentu jest naprawdę łatwe.
Znasz to?
Powtórzymy najważniejsze informacje, motywy, konteksty i napiszemy wypracowania maturalne, odwołując się do lektur obowiązkowych: Mitologii, Biblii, Antygony, Dziadów cz. III, Kordiana, Lalki, Zbrodni i kary, Wesela, Przedwiośnia, Innego Świata, Zdążyć przed Panem Bogiem, Dżumy, Roku 1984, Tanga, Pana Tadeusza i poezji Mickiewicza oraz Baczyńskiego— uff, sporo tego będzie!
W kursie pokażę Ci, jak napisać wypowiedź argumentacyjną zgodnie z wymaganiami do matury w nowej formule.
NAPISZ ROZPRAWKĘ I ZDAJ MATURĘ Z JĘZYKA POLSKIEGO
Stały dostęp do lekcji wideo
Przykłady wzorcowych wypracowań
Dostęp do zamkniętej grupy na FB
Będę odpowiadać na pytania i wspierać Cię w nauce — nie zostaniesz z tym sama!
Zobacz, co mówią moi kursanci,
którzy poznali już ROZPRAWKOWE TRIKI WERONIKI
KURS
Co zyskujesz?
249 ZŁ
(BĘDZIE 299 ZŁ)
KURS Z PLUSEM
z plusem
Co zyskujesz?
299 ZŁ
(BĘDZIE 349 ZŁ)
KURS Z DODATKOWĄ POMOCĄ
VIP
Co zyskujesz? (Liczba miejsc ograniczona).
439 ZŁ
Lekcja 1: Poznaj wroga! Strategia na maturę – jak sprawdzane jest Twoje wypracowanie?
Lekcja 2: Konteksty bez tajemnic.
Lekcja 3: Jak napisać wstęp, rozwinięcie i zakończenie?
Lekcja 4: Trudna droga do wolności. Przeanalizuj postawy Polaków wobec zaborcy.
Lekcja 5: Czy człowiek jest zdolny do poświęcenia?
Lekcja 6: Czy są sytuacje, w których proste i zwyczajne sprawy mogą zyskiwać szczególne znacznie?
Lekcja 7: Współczucie czy obojętność wobec krzywdy innych? Postawy wobec problemów społecznych.
Lekcja 8: Młodość jako czas buntu, rozczarowań i wielkich nadziei.
Lekcja 9: Jaką rolę w życiu człowieka odgrywa rodzina?
Lekcja 10: Nie ma winy bez kary. Problem odpowiedzialności za dokonane czyny.
Lekcja 11: Jaki wpływ na postrzeganie świata przez człowieka mają czasy, w których on żyje?
Lekcja 12: Relacje z innymi ludźmi – źródło szczęścia, a czasem cierpienia.
Lekcja 13: Od pokory do rozpaczy – postawy człowieka doświadczonego przez los.
Lekcja 14 (kurs z plusem) Notatka syntetyzująca – lekcja video, przykładowa notatka.
Lekcja 15 (kurs z plusem) Powtórka do testu historycznoliterackiego – spotkanie w kwietniu 2025.
Lekcja 16 (kurs z plusem) Przygotowanie do matury ustnej – spotkanie w kwietniu 2025.
Wypracowania dodatkowe: Trzeźwy racjonalista – niepoprawny marzyciel. Jak wybór postawy życiowej wpływa na życie człowieka i jego relacje z innymi?
Co wpływa na przemianę bohatera?
Oblicza nudy w literaturze.
Rozum – siła człowieka, a czasem źródło pychy prowadzącej do klęski.
Przeżycia czytelnicze jako doświadczenie kształtujące człowieka.
1. Trudna droga do wolności. Przeanalizuj postawy Polaków wobec zaborcy. „Dziadów cz. III” Adama Mickiewicza, „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego
2. Czy człowiek jest zdolny do poświęcenia? „Zdążyć przed Panem Bogiem” Hanny Krall, „Dżuma” Alberta Camusa
3. Czy są sytuacje, w których proste i zwyczajne sprawy mogą zyskiwać szczególne znacznie? „Inny Świat” Gustawa Herlinga Grudzińskiego „Rok 1984” George’a Orwella
4. Współczucie czy obojętność wobec krzywdy innych? Postawy wobec problemów społecznych. „Lalka” Bolesława Prusa, „Ludzie bezdomni” Stefana Żeromskiego
5. Młodość jako czas buntu, rozczarowań i wielkich nadziei. „Kordian” Juliusza Słowackiego, „Przedwiośnie” Stefana Żeromskiego
6. Jaką rolę w życiu człowieka odgrywa rodzina? „Tango” Sławomira Mrożka, „Antygona” Sofoklesa
7. Nie ma winy bez kary. Problem odpowiedzialności za dokonane czyny. „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, „Zbrodnia i kara” Fiodora Dostojewskiego
8. Jaki wpływ na postrzeganie świata przez człowieka mają czasy, w których on żyje? „Dziadów cz. III” Adama Mickiewicza, „Profesor Andrews w Warszawie” Olgi Tokarczuk
9. Relacje z innymi ludźmi – źródło szczęścia, a czasem cierpienia. „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, „Lalka” Bolesława Prusa
10. Od pokory do rozpaczy – postawy człowieka doświadczonego przez los. „Dżuma” Alberta Camusa, „Treny” Jana Kochanowskiego
11. Trzeźwy racjonalista – niepoprawny marzyciel. Jak wybór postawy życiowej wpływa na życie człowieka i jego relacje z innymi? ,,Lalka” i ,,Romantyczność”.
12. Co wpływa na przemianę bohatera? ,,Pan Tadeusz” i ,,Dziadów cz. III”
13. Oblicza nudy w literaturze. ,,Wesele” i ,,Dziadów cz. II”.
14. Rozum – siła człowieka, a czasem źródło pychy prowadzącej do klęski. ,,Makbet” i ,,Zbrodnia i kara”.
15.Przeżycia czytelnicze jako doświadczenie kształtujące człowieka. ,,Zbrodnia i kara” i ,,Lalka”.
Tak, dostęp do spotkań i tutorial pojawią się w sklepie, jednak w wyższej cenie, niż jest to w pakiecie z kursem z plusem.
Po zakupieniu kursu otrzymasz link na adres mailowy, który był podany podczas rejestracji.
Oczywiście! Znajomość lektur jest niezbędna, do napisania dobrego wypracowania. Oto lista lektur, które powtórzymy podczas pisania: „Dziadów cz. III” Adama Mickiewicza, „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego, „Zdążyć przed Panem Bogiem” Hanny Krall, „Dżuma” Alberta Camusa, „Inny Świat” Gustawa Herlinga Grudzińskiego, „Rok 1984” George’a Orwella, „Lalka” Bolesława Prusa, „Ludzie bezdomni” Stefana Żeromskiego, „Kordian” Juliusza Słowackiego, „Przedwiośnie” Stefana Żeromskiego, „Tango” Sławomira Mrożka, „Antygona” Sofoklesa, „Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza, „Zbrodnia i kara” Fiodora Dostojewskiego, „Profesor Andrews w Warszawie” Olgi Tokarczuk, „Treny” Jana Kochanowskiego, Księga Hioba, „Romantyczność”, „Świtezianka” Adama Mickiewicza, K.K. Baczyński „Bajka”, Księga Rodzaju – Kain i Abel
Nagrania kursu dostępne są na platformie 1000rozprawek.pl, natomiast wzorcowe rozprawki możesz pobrać w formacie pdf.
Cześć, mam na imię Weronika.
Uczę języka polskiego od 8 lat, przygotowuję uczniów do matury i egzaminu ósmoklasisty.
Pewnego dnia wpadłam na pomysł, żeby wiedzę, którą przekazuję na korepetycjach przesłać dalej w świat. Postanowiłam założyć rozprawkowy profil, żeby przekonać wszystkich do pisania wypracowań. Udało się!
W mojej internetowej klasie uczy się już 10 tysięcy osób!
Bardzo lubię moją pracę i jestem już pewna, że każdego stać na zdanie egzaminu na wysokim poziomie – wystarczy spróbować! Czasem wystarczy jeden szlif, wskazówka, krótka lekcja, żeby zrozumieć, że zdobycie maksymalnej ilości punktów na maturze jest możliwe!
Pomogłam uczniom, którzy nigdy nie napisali żadnej rozprawki, nie zdali matury, również takim, którzy po długiej przerwie postanawiali spróbować jeszcze raz ją zdać. I za każdym razem dziwili się, że to takie łatwe !
Pracownia Twórcza Weronika Kutarba – Kruk
ul.Paderewskiego 38 43-200 Pszczyna
NIP: 6381848999
Kontakt: weronika@1000rozprawek.pl